Povinné informace
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
- 1. Název
Obec Třebíz - 2. Důvod a způsob založení
Obec Třebíz vznikla nabytím účinnosti zákona č. 367/1990 Sb., dále 128/2000 Sb. o obcích, jako územně samosprávné společenství občanů. Tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce.
Obec Třebíz je veřejnoprávní korporací, která má vlastní majetek a příjmy, hospodaří s nimi samostatně za podmínek stanovených platnými právními předpisy. V právních vztazích vystupuje vlastním jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. - 3. Organizační struktura
Orgánem obce je obecní úřad.
Obecní úřad tvoří starosta, místostarosta a zaměstnanci obecního úřadu. Starosta stojí v čele obecního úřadu a je nadřízen všem zaměstnancům obecního úřadu. Obecní úřad Třebíz není členěn na odbory.
Starostu v době jeho nepřítomnosti zastupuje místostarosta.
Obec zřídila příspěvkovou organizaci Mateřská škola Třebíz (http://skolka.trebiz.cz). - 4. Kontaktní spojení
- 4.1 Kontaktní poštovní adresa
- oficiální
Obecní úřad Třebíz
č.p. 57
273 75 Třebíz
- oficiální
- 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
- oficiální
Obecní úřad Třebíz
č.p. 57
273 75 Třebíz
- oficiální
- 4.3 Úřední hodiny
- Středa: 18:00 - 20:00
- 4.4 Telefonní čísla
- pevná linka: 314 314 457
- mobilní: (neuvedeno) (starosta)
- 4.5 Číslo faxu
- (není)
- 4.6 Adresa internetové stránky
- oficiální: http://www.trebiz.cz
- 4.7 Adresa e-podatelny
- podatelna: obec@trebiz.cz
- datová schránka: txdrft5
- 4.8 Další elektronické adresy
- 4.1 Kontaktní poštovní adresa
- 5. Bankovní spojení
- Číslo účtu: 389080319, kód banky: 0800
- 6. IČ
- 00235024
- 7. DIČ
- CZ00235024
- 8. Dokumenty
- 8.1 Seznamy hlavních dokumentů
- viz Dokumenty obce
- 8.2 Rozpočet
- viz Dokumenty obce
- 8.1 Seznamy hlavních dokumentů
- 9. Žádosti o informace
Lze podávat na kontaktech uvedených v bodě 4.:- osobně v úředních hodinách
- písemně
- elektronickou poštou
- prostřednictvím datové schránky
- 10. Příjem žádostí a dalších podání
- stejným způsobem jako v bodě 9.
- podrobnosti o možnostech podání
- 11. Opravné prostředky
- podání stejným způsobem jako v bodě 9.
- 12. Formuláře
- 13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
- 14. Předpisy
- 14.1 Nejdůležitější používané předpisy
- viz stránka Právní předpisy
- 14.2 Vydané právní předpisy
- Obecně závazné vyhlášky viz Dokumenty obce
- 14.1 Nejdůležitější používané předpisy
- 15. Úhrady za poskytování informací
- 15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
- 15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
- 16. Licenční smlouvy
- 16.1 Vzory licenčních smluv
- 16.2 Výhradní licence
- 17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. rok 2016
- počet podaných žádostí o informace 0,
- počet podaných odvolání proti rozhodnutí 0,
- opis podstatných částí každého rozsudku soudu 0,
- výsledky řízení o sankcích za nedodržování tohoto zákona bez uvádění osobních údajů 0,
- další informace vztahující se k uplatňování zákona č. 106/1999 Sb.
občanům jsou poskytovány informace prostřednictvím telefonu, faxu, e-mailu nebo na obecním úřadě v místě.
Podrobná Výroční zpráva o poskytování informací je ke stažení ZDE (PDF). - 18. Další povinně zveřejňované informace